is er een mogelijkheid om een cheque in euro's om te wisselen in nigeria?

een vriend van mij is in nigeria,omdat hij daar nu klaar is met werken,heeft hij aan zijn baas gevraagd die om te zetten in euro's,nu is hij door omstandigheden door zijn geld heen,en wil de cheque omwisselen voor nigeriaans geld is dat mogelijk en bij welke bank moet hij dan zijn in nigeria ???
Mvg pauline

Toegevoegd na 2 uur:
ja dat weet ik maar het gaat om een cheque in nederlandse euro's hij dacht dat die meteen het vliegtuig kon pakken maar helaas viel dat anders uit nu is het geld op en zit hij met een cheque waar die daar niks mee kan vandaar mij vraag er moet toch een bank zijn die die omwisseld lijkt mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij niet. Er kan wel geld worden overgemaakt via een GWK of via de site van Western Union. Er is hiervoor een voor- en achternaam nodig, landnaam en testvraag met antwoord.