ik wil graag in de (zomer)vakantie in een strandtent gaan werken aan de kust of in het buitenland ergens, ik ben 16 maar hoe begin je daaraan?

Ik was vorig jaar nog 15 en toen kon het nog niet, maar mijn ouders spraken een keer een man van een strandtent die jongeren van 16/17/18 aan het werk had de hele zomer en hij zorgde voor een plekje op een camping, en ze verdiende er ooknog aan. dat wil ik ook zo graag, het liefst nog in het buitenland,maar aan de kust is ook leuk, maar niet iedere strandtent doet dat lijkt me, en hoe begin je daaraan? Vacatures daarvan staan nooit op het internet dacht ik?

alvast bedankt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hier vind je wel wat:

http://www.strandnederland.nl/?page_id=2032
http://www.twins.nl/vacatures.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact opnemen met de strandtenten en vragen of ze een plaatsje voor je hebben. Het zijn gewilde baantjes en daarom hebben ze vaak geen gebrek aan personeel en zie je dus geen advertenties staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Claire!

Je kan wat adressen zoeken op het internet en de goudengids. Kijk vooral naar wat voor tentjes het zijn, een zestienjarige kan tenslotte niet bij iedere gelegenheid aan het werk.
Zoek wat recensies en maak een sollicitatiebrief. Als je op gesprek moet komen is het aan jou en de werkgever om tot een akkoord te komen.

Ps.
Hoe er rekening mee dat werkgever niet makkelijk een verblijfsplek geven. Vooral bij jongeren.