mijn water is gisteren afgesloten het openstaande bedrag zit bij de gkb schuldregeling gkb heeft dit bevestigd ik moet nu wel de aansluitkosten betal?

de aansluitkosten op de site staat dat die geregeld mag worden aan de tel zeggen ze niet ik ik zit pas in het begintrajekt gkb heeft vitens wel ingelicht ik kan ze niet betalen dus zit nu zeker tot aan de kerst zonder water

Weet jij het antwoord?

/2500

Eis onmiddellijke heraansluiting kosteloos. Kijk in de bron. Er is een afsluit verbod tussen oktober en april. (je hebt per slot een schuldbemiddeling ingeschakeld...voorwaarde voor dat afsluit verbod) En zeg dat je geld claimt voor elke dag dat je zonder water zit. Voeg desnoods bijgaande bron toe richting water bedrijf. Toegevoegd na 4 minuten: Ik ga uiteraard bij bovenstaande uit van het beginsel dat er geen fraude en of geknoei met de watermeter is geweest. Daarnaast: Je kunt hiervoor de ombudsman (gemeente) inschakelen.

Bronnen:
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=42

Wat je kan doen is die maatschappij vertellen wat jij op de site hebt gelezen, namelijk dat de aansluitkosten geregeld kan worden (met een betalingsregeling?). Verder zou ik contact opnemen met GKB en daar vertellen dat je momenteel zonder water zit. Misschien kan je bij familie of vrienden in de buurt even douchen/wassen en je tanden poetsen en de was doen zolang (als je maar wel eerlijk verteld wat de reden is). Verder verloopt alle communicatie via GKB dus ben je daarvan afhankelijk. Je hebt je zaken nu in hun handen gegeven, je bent dus nu van hun afhankelijk wat hun het belangrijkste voor je vinden en wat minder belangrijk is. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100