Ik heb een Auto gekocht en nu moet ik hem nog betalen, 3000 euro, nu heb ik gehoord dat je bij ING niet meer dan 1500 kan pinnen! Hoe verander ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (6)

Ga bij de bank langs,.daar kan je binnen om het geld vragen, als het op je rekening staat natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Zo'n bedrag kun je alleen maar binnen pinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, en natuurlijk eerst nadenken hoe je kunt betalen vóór je iets koopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk kan ik zo'n bedrag bij de dealer pinnen? Ik hoef het niet cash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou je aan de dealer moeten vragen want wij weten niet of hij een pin-apparaat heeft,maar meestal is dat wel het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan nog kun je maar tot 1500 euro pinnen en zul je dus moeten zorgen dat je het restant op een andere manier betaald...
Vaak kan je tijdelijk je PIN limiet verhogen. Dus even navragen bij je bank (of via de website aanvragen).
Er is overigens wel een verschil in hoeveel cash je kan PINnen en hoeveel je met PIN kan betalen. Vaak kan je een veel hoger bedrag betalen (1500 lijkt me eerder het maximale bedrag dat je uit de PINautomaat kan halen).
Utrecht
12 jaar geleden
Je hebt een daglimiet.Dan kan je vandaag €1500,= pinnen en morgen weer eens €1500,=.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is meestal per week, bij mij tenminste wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij niet.
ing kent het niet om een daglimiet te verhogen, max 2500 per opname per pas. heb je meerdere passen/rekeningen dan kan je het gelijk regelen. ING kent geen uitzondering op hun regel in tegenstelling tot veel andere aanbieders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met telebankieren moet het wel lukken (of het gehele bedrag of het restant) Een kopie van de betaling kun je dan evt mailen ter bevestiging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je niet veranderen bij de ING

Je kan maximaal 2.500 betalen met je pinpas, de rest zal je dan handje contantje moeten betalen.

Maar je kan natuurlijk het bedrag aan het loket opnemen.
(maximaal 10.000, tenzij je het van te voren hebt besteld)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las het bij iemand anders al, maar zonder de link geloofde ik het niet.. +