Ik heb een Auto gekocht en nu moet ik hem nog betalen, 3000 euro, nu heb ik gehoord dat je bij ING niet meer dan 1500 kan pinnen! Hoe verander ik dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga bij de bank langs,.daar kan je binnen om het geld vragen, als het op je rekening staat natuurlijk ;)

Vaak kan je tijdelijk je PIN limiet verhogen. Dus even navragen bij je bank (of via de website aanvragen). Er is overigens wel een verschil in hoeveel cash je kan PINnen en hoeveel je met PIN kan betalen. Vaak kan je een veel hoger bedrag betalen (1500 lijkt me eerder het maximale bedrag dat je uit de PINautomaat kan halen).

Je hebt een daglimiet.Dan kan je vandaag €1500,= pinnen en morgen weer eens €1500,=.

ing kent het niet om een daglimiet te verhogen, max 2500 per opname per pas. heb je meerdere passen/rekeningen dan kan je het gelijk regelen. ING kent geen uitzondering op hun regel in tegenstelling tot veel andere aanbieders.

Met telebankieren moet het wel lukken (of het gehele bedrag of het restant) Een kopie van de betaling kun je dan evt mailen ter bevestiging.

Dat kan je niet veranderen bij de ING Je kan maximaal 2.500 betalen met je pinpas, de rest zal je dan handje contantje moeten betalen. Maar je kan natuurlijk het bedrag aan het loket opnemen. (maximaal 10.000, tenzij je het van te voren hebt besteld)

Bronnen:
http://www.ing.nl/particulier/betalen/pass...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100