kan ik in de abn bank van Groningen ook briefjes van 5 euro pinnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Amadea
12 jaar geleden
In mijn eigen woonplaats kan je alleen bij het hoofdkantoor van de ABN-Amro briefjes van 5 uit de muur halen. Vermoedelijk geldt dat ook voor de andere steden in Nederland. Dan moet je dus naar het kantoor op de Grote Markt nr. 22.

Antwoorden (3)

Ja, dat kan bij de hoofdkantoren van de stedelijke ABN-Amrobanken. In Groningen zit dat op de Grote Markt.
Amadea
12 jaar geleden
vaak niet! Wil je dit wel, dan kan gewoon even naar binnen gaan bij de bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit moet je binnen aan de balie aanvragen. dan kan je de volgende keer gewoon vijfjes pinnen.