Zullen er (commerciële) zenders failliet gaan, nu leen van leen, reclame inkomsten verloren gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Doe nou niet, GeenStijl-onderwerpen hier plaatsen....

Het beste antwoord

Nee hoor commerciële zenders zullen steeds meer in aandeel winnen...

Mensen willen gechoqueerd worden... Ze moeten op de plaats van het delict komen te staan... Ze moeten meteen de nieuwste trends zien en hebben... En reclame is juist daarvoor een geschikt medium...

Dus de combinatie commercie en reclame is er een die staat... Het publieke bestel dat gaat onderuit, dat is de tijd passé...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie jelle, en: http://www.goeievraag.nl/vraag/gaan-speel-shows-bezuinigen-prijzen.4177 , lijkt mij waarheid met de situatie op moment van stellen vraag (vlak na winter, voor komkommer seizoen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+3 voor anonieme minduim is onderweg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de beheerder vindt het allemaal wel goed,die minduimpjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@petergradisen
Klagen over minduimpjes is hetzelfde als klagen over het weer, de methode die ik hanteer om minduimen op MIJN vragen te compenseren, geeft meer voldoening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De anonieme minduim geeft: +10;-)

Andere antwoorden (4)

Nee. Juist in tijden van crsis is het voor bedrijven extra belangrijk om omzet te blijven draaien. Reclame is hier een essentiele tool voor. Reclame inkomsten over de gehele linie gaan waarschijnlijk juist omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ergens gelezen dat het ze zo'n 6 miljoen euro op jaarbasis scheelt. Dat is een hoop geld. Maar failliet raken ze er niet van. En weet je, dan verzinnen ze wel een of ander legaal sms spelletje waar mensen masaal op gaan reageren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Al;

Nee hoor, er zijn nog genoeg schimmige adverteerders overgebleven om de commerciële omroepen van reclameïnkomsten te voorzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor! Als ze de leen,leen advertentie inkomsten missen,genereren ze wel iets ander ter compensatie!
Trouwens als het wel zou gebeuren,zou dat toch een te groot verlies voor het volk zijn en wordt er vast wel een reddingsactie op touw gezet!