gsm laten vallen,scherm gescheurd,vergoed zlm dit met mn inboedelverzekering,of wa?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het zelf gedaan dus nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland 1995, dat geldt m.i. voor de WAverzekering, niet voor de brandverzekering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als je zelf je huis in de fik steekt.....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bessy, inderdaad. Ik dacht dat dat algemeen bekend zou zijn. Als je namelijk per ongeluk je huis in de fik steekt, bij voorbeeld vlam in de pan of een kaars laten branden dan vergoedt de verzekering de schade. Net zo als je zelf schade maakt aan je auto. Dus mits geen opzet aanwezig is. WA-verzekering geeft dekking als je wettelijk aansprakelijk bent voor schade die je toebrengt aan derden, bij voorbeeld aan inzittende(n), dus niet eigen schade.

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat je in het pakket hebt zitten. Bij mij zit ie wel in het pakket. Vraag even bij de verzekeraar na!