Het is inderdaad niet altijd helemaal gratis. Heb je iemand die garant staat, ben je 21, heb je een vast inkomen, wil je 5 dagen op je lening wachten, ben je op tijd om terug te betalen en vind je het niet erg om geen factuur te ontvangen? Dan kom je in aanmerking voor een Gratis Voorschot.

Anders komen er kosten. Het is dus bijna altijd betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er bestaat niet zoiets als een gratis lening, begin hier niet aan! Spaar voordat je iets koopt en onthou: lenen kost echt geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kortdurende lening echter wel, zoals www.voorschotje.nl Je leent bijvoorbeeld €150 en betaald dit binnen de afgesproken termijn terug (uit mijn hoofd binnen 3 weken), betaal je later dan komt er wel rente bovenop. Je betaalt €150 terug en geen cent meer. Zelf ervaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het wel met je eens Spipet. Sparen voordat je een aankoop doet is altijd verstandiger!
Bovenin het scherm staat toch duidelijk "Geld lenen kost geld", ga er maar vanuit dat alles wat te mooi is om waar te zijn, ook niet waar is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees dit eens door..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn twee soorten verdienmodellen voor 'gratis lenen.' De ene is dat je bijzonder hoge boetes en administratiekosten rekent voor mensen die hem te laat terugbetalen. De andere is dat door koppelverkoop met andere producten die wel geld kosten. Een voorbeeld is die garantstelling; een andere is een vergoeding voor het overboeken met 'spoed', en de 'gewone' overboeking duurt dan 5 dagen.

Bij deze dienst lijkt het erop dat de lening weliswaar gratis is, maar ze willen wel een garantstelling van iemand anders. Dat wil zeggen: als jij je lening niet kan betalen, dan moet die andere persoon dat doen. Natuurlijk weten zij ook dat hun soort leningen vaak met enige schaamte afgesloten worden, dus de kans dat jij aan een bekende vraagt om al hun persoonlijke gegevens voor jou op te sturen is nihil. Je kan dan een garantie 'kopen', dat kost natuurlijk wat en zo verdienen ze geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onmogelijk GELD LENEN KOST GELD!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is veel te doen rondom dit bedrijf en allemaal negatief. Ga hier aub niet mee in zee, je komt van de regen in de drup. Kijk ook hier!

En dan vooral naar de voorwaarden en kleine letters:

http://www.linkedin.com/groupItem?view=&srchtype=discussedNews&gid=2451160&item=74723926&type=member&trk=eml-anet_dig-b_pd-ttl-cn&ut=0ACqdkxvRAC4Y1

http://www.linkedin.com/groupItem?view=&srchtype=discussedNews&gid=3640523&item=76754937&type=member&trk=eml-anet_dig-b_pd-ttl-cn&ut=0nV8v6n31zC4Y1

GRATIS GELD LENEN BESTAAT NIET, althans niet bij een commerciële instelling!!!