is een kater ergens goed voor?

ik zelf drink niet meer.de kater verpest myn dag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kater is goed voor de kat...

Een kater laat je zien dat je te ver over de grens gegaan bent... Hoe zou het zijn als er helemaal geen grens was, dat je ongestraft iets kunt doen wat niet goed is voor je?

Zaken die niet goed zijn, die voelen niet goed by design... En zaken die goed zijn, die voelen goed by design...

Hoe zouden we anders onderscheid kunnen maken tussen goed en kwaad?

Dus een kater is een zachte aanmoediging om wat minder te drinken... Sla je die zachte hints in de wind dan krijg je wat stevigere waarschuwingen, sla je die ook in de wind, dan zegt je lever op enig moment: ik kap ermee... Dan dan heb je een groot probleem... Dus los een probleem op zo lang het klein is... Dat is intelligenter dan door te gaan en te wachten op een onheilstijding...

En de laatste zin is een wijze raad... Luister zelf naar je eigen raad... Of matig een beetje zodanig dat de kater niet optreedt... Wel zo verstandig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het enige wat een kater aangeeft, je krijgt een waarschuwing dat je te veel gedronken hebt, en dat je lichaam heel hard moet werken om alles weer op een rij te krijgen, en dat je er verstandig aan doet om in het vervolg niet meer te drinken, of in ieder geval in zeer beperkte mate.Maar een kater krijgen, dient verder geen doel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ,een kater zou misschien een les kunnen zijn voor sommige, dat je nooit meer over je grenzen gaat qua drank gebruik,het zegt dat je te veel gedronken hebt.Dan kan je zo'n spijt hebben dat je nooit meer te veel drinkt.Maar dat zal niet voor iedereen gelden.Dus voor de een wel en voor de ander niet.Dat hangt af hoeveel discipline iemand heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals meestal met signalen van ons lichaam, heeft het een waarschuwende werking.
De kater maakt dat je veel wilt drinken, dat alcohol absoluut niet smaakt op dat moment, en dat je rustig in een hoekje wilt zitten zonder te veel herrie om je heen.

Welnu, dat zijn precies de dingen die nodig zijn om je vochtbalans te herstellen en de rest van je lichaam weer een beetje op orde te krijgen.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk om muisjes te vangen en om poesjes te beminnen.