Wat als je post verdwijnt?

Het is het laatste half jaar regelmatig voorgekomen dat ik een herinnering of een aanmaning krijg van een rekening die ik niet betaald zou hebben. Ik heb deze echter nooit ontvangen! Bij navraag blijkt dat er in de buurt meer klachten zijn over het verdwijnen van post. ik heb al een klacht in gediend en men beloofd steeds beterschap, maar voorlopig heeft dat nog niet het gewenste effect, namelijk dat ik al mijn post ontvang.
Wat betreft de rekeningen ben ik zoveel moelijk automatisch gaan betalen, maar het is toch te gek voor woorden dat ik nooit zeker weet of ik wel al mijn post ontvang.
Iemand adviezen over wat ik nog meer kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is idd een ellende! Ik heb het meegemaakt dat mijn jaaropgave, gewoon ergens anders is gedeponeerd. Ik kreeg het vervolgens weken later in een opgescheurde enveloppe, met excuusticker van het postbedrijf. Daar werd ik ook niet vrolijk van! Ik heb ook een klacht ingediend, en het is verder gelukkig niet meer voorgekomen. (althans zover ik weet) Is het huisnummer goed leesbaar voor de postbode? En idd, de rekeningen automatisch over laten schrijven. Misschien een klachtenbrief, met de namen van alle mensen die hier klachten over hebben in jouw straat. Misschien heeft dit effect!

DE kwaliteit is er ernorm op achteruit gegaan, het is ronduit een zooitje bij de TNT, met die huisvrouwen en bejaarden die ze in dienst nemen voor 13 uur per week en 2 uur per dag moeten komen opdraven tegen minder dan het minimumloon... Klagen en klagen zou ik zeggen, en precies bijhouden wanneer het fout ging, dan kunnen ze de persoon aanspreken... Klagen klagen en nog eens klagen...

Tjeetje ,ik ben zo blij dat ik dit allemaal lees .Ik begon aan mezelf te twijfelen want het is idd diep triest de post van tegenwoordig .Tot drie keer toe heb ik iets kleins in een envelop niet ontvangen van een ticket tot kleine kraaltjes.Na het opbellen voor een klacht kun je dus een klachtenformulier invullen met daarin de beschrijving van het gene wat je verzonden hebt.Ik moet eerlijk zeggen dat het niet bepaalt de moeite waard is want ik geloof dat ze dat echt niet terug gaan vinden,En buiten dat kreeg ik een ,,goede,, tip ,ik moest er rekening mee houden dat het soms ook weleens verkeerd zou kunnen gaan want er wordt altijd zoveel verstuurd.Tja leuk antwoord maar ik kon er niets mee. Iets kleins kopen via internet???? nou ,ik niet meer ik heb mijn buik ervan vol op zijn zachts gezegd .Ik ga het nog liever ophalen met mijn auto als het de moeite waard is. Tnt sorry maar tis echt achteruit gegaan met jullie. Toegevoegd na 2 minuten: sorry je vroeg om een oplossing .Misschien met zijn alle geen post meer versturen of gewoon eens een enquete houden en de resultaten in de krant laten publiceren ,kijken op ze dan nog een beetje een goed systeem kunnen bedenken .

Er is weinig aan te doen. In onze buurt was dit een poos geleden ook schering en inslag. Kregen toen een tip Van een PTT medewerker het advies, als je verkeerde post krijgt , bel dan naar de afdeling klachten, maar stuur de post niet terug, ook al verzoeken ze dat. Gewoon op laten halen.!! Op die manier komt het meer onder de aandacht op de bestel afdeling en worden ze wat voorzichtiger. Wij, "in onze straat hebben dat gedaan" , en het is echt verbeterd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100