is er een manier om te kijken of bij de beurs, of een aandeel gekocht of verkocht wordt, zoals een treemap met kopen en verkopen?

er is zoiets al een treemap waarbij je kan zien of er veel in een aandeel wordt gehandeld. maar er staat niet bij of het aandeel dan wordt verkocht of gekocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op IEX.nl kan je de koersen bekijken, hier staat dan ook het gemiddelde volume (volume = aantal verhandelde aandelen) van, volgens mij, de afgelopen 3 maanden en het volume die dag. www.iex.nl/Koersen/Default.aspx

Antwoorden (1)

er worden altijd evenveel aandelen verkocht als gekocht. Je kan niet kopen zonder verkoper. Dus is deze informatie nutteloo