Kun je zorgtoeslag achteraf vragen als je 21 bent en het nooit hebt aangevraagd omdat je niet wist dat het bestond?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb jij in hemelsnaam gezeten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over de hele wereld. ik ben zo'n 200 dagen per jaar in het buitenland en soms ontgaan mij dat soort dingen.

Antwoorden (2)

De zorgtoeslag van 2008 kun je nog terugvorderen daarvoor niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je zorgtoeslag aanvragen tot en met 30 april van het jaar volgend op het toeslagjaar. Enige uitzondering hierop is wanneer je uitstel hebt aangevraagd (en gekregen) voor je belastingaangifte.

Je kunt nu dus alleen nog voor 2009 aanvragen.