Is MasterCard het zelfde als maestro ?

Want ik wil op PS3 network iets kopen maar naar kan je alleen betalen met american express, MasterCard en visa

En
Ik kan ook een psn kaart van 20 euro bestellen op internet dan krijg je via je mail die code maar zou het veilig zijn als ik van mijn bank naar Ideal over zou zetten (niet al mijn geld natuurlijk )!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je iets met Ideal koopt, dan zet je daar geen geld op, maar maak je gebruik van Ideal om geld over te maken. Als je dus een kaart koopt van 20 euro en je betaalt via Ideal, dan zet je dus geen geld over op Ideal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet u ook of Ideal veilig is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alles wordt zowat betaald via Ideal. Dat zegt natuurlijk nog niet of het veilig is, maar ik heb zelf nooit problemen ermee gehad en ik ken ook geen verhalen waarbij het mis is gegaan. Heel veel mensen kopen hun PSN kaart op internet via Ideal. Je kunt trouwens ook gewoon in winkels zoals Media Markt een kaart kopen. Zonder Ideal, gewoon contant of met je pinpas :P