Niet alle bij/afschrijvingen worden geupload

Ik wilde met de yunoo bijwerkassistent Afas personal weer up to date maken. Dit ging echter niet goed. Hij bleef hangen op Uploaden. ik heb toen de nieuwe afas personal bijwerkassistent geinstalleerd en opnieuw geprobeerd om mijn afas personal bij te werken. Dit ging nu wel goed, maar er werden maar 3 bij/afschrijvingen toegevoegd (3 weken voor het laatst bijgewerkt).

Wat kan ik hier aan doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste AFAS Personal-gebruiker,

Via Vraag & Antwoord kun je helaas geen supportvragen voor AFAS Personal stellen. Vraag & Antwoord is alleen bedoeld voor algemene vragen over financiën en geldzaken.
De meeste antwoorden op je vraag zijn terug te vinden in onze helpomgeving (www.afaspersonal.nl/help/). Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, dan kun je je vraag altijd mailen naar support@afaspersonal.nl. We zullen je dan zo snel mogelijk te hulp schieten.

met vriendelijke groet,

AFAS Personal