Hoe kan ik achter komen waar mijn vader allemaal heeft gewerkt ?

Mijn vader is inmiddels overleden in 1996 wil dus graag weten waar hij allemaal had gewerkt ivm opgebouwde pension.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
ronron1212
12 jaar geleden
Je bedoeld voor je moeder?

Antwoorden (3)

Dat lijkt me erg moeilijk.
Maar wat je wel kunt doen is het volgende tel. nr. bellen.
Die kunnen je verder helpen.

http://www.geld.nl/pensioen/vergeten_pensioen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was al benieuwd wat voor een antwoorden zouden komen hier heb je echt iets aan een + van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Burg, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen jammer dat daar nooit op gereageerd wordt (site, mails, en foon).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Giweda, op de site waar je naar toe verwijst blijkt dat je daar alleen terecht kunt als je weet waar betrokkene heeft gewerkt, dus wie zijn werkgevers waren. Dat is juist de vraag van Arda10.
Op de site staat:
Bij uw vroegere werkgevers kunt u informeren naar de naam en het adres van de pensioenuitvoerder. Ook kunt u bij een vakorganisatie informeren of ze daar bekend zijn en of het bedrijf deelnam aan een bedrijfstakpensioenregeling. Een andere mogelijkheid om uw pensioenuitvoerder te achterhalen, is bij de Kamer van Koophandel informeren of het bedrijf dat u zoekt wellicht van naam is veranderd of dat het is verhuisd, overgenomen of failliet verklaard. Opvragen vergeten pensioen
Komt u er zelf niet uit, dan kunt u uw vergeten pensioengelden opvragen met behulp van de Helpdesk Vergeten Pensioenen (tel. 070 311 73 73), op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 12.30 uur. Op basis van de naam van uw (vroegere) werkgever wordt het telefoonnummer van het bijbehorende pensioenfonds opgevraagd en aan u verstrekt. U kunt dan rechtstreeks contact opnemen met de pensioenuitvoerder en navragen of er nog pensioen voor u is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hippo, Dus weer een instelling waarvan je denkt dat ze je helpen, jammer maar bedankt voor je reactie! Hajete, Ik had verwacht dat ze bij te weinig info toch zeker verder gingen zoeken, zouden ze echt niet op zoek gaan, mooi waardeloos dus.
Er is sinds vorig jaar een site waar je pensioenrechten kunt inzien. Mijnpensioenoverzicht.nl.
Of je als erfgenaam van je overleden vader kunt inloggen of als nabestaande kun je daar verder bekijken.

Maar waarom nu pas na 15 jaar? Pensioen voor wie voor jezelf of voor je moeder?

Toegevoegd na 11 uur:
Misschien is het een idee/mogelijkheid dat je vrienden, familie, kennissen en collega's van je vader opspoort die weten waar hij heeft gewerkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je.
Je vader zal hoogstwaarschijnlijk een keer een CV hebben opgesteld met al z'n werkervaring. Dus als je deze weet op te sporen dan heb je gelijk alles in een keer.