Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand me helpen? ik heb morgen een 'sollicitatiegesprek'.

Ik ging vandaag langs bij 'De ster' ik wil daar werken als krantenbezorger (ik ben 14 jaar). Een vrouw die deed de deur open en zei dat ik morgen terug moest komen. Ze zei ook dat je vanaf 16 jaar pas kunt werken bij hun. Maar ze zei dat ze vooral letten op hoe sterk je bent en dat ik dus een poging kan wagen. (vanwege de zware kranten). Heeft iemand tips zodat ik hun kan overtuigen dat ik sterk ben genoeg? Dit zou mijn kennis heel erg uitbreiden, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
527

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Doe wat extra kleren aan onder je jas, zodat je breder lijkt ;;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijf gewoon eerlijk, ze zullen je toch niet geloven als je zegt een neef van Jerom(Suske en Wiske)of de sterkste van nederland te zijn.
Blijf beleefd en enthousiast over het werk, en zeg hoe fijn je het vindt dat je een kans krijgt. Mer kun je niet doen
succes
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Of je sterk genoeg bent zal moeten blijken. Je kunt ook nog zeggen dat je eerlijk bent, altijd op tijd bent en dat je je afspraken nakomt. Dat is ook erg belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding