Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een meer vraag naar werknemers of meer vraag naar banen?

In het heden dus nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Naar banen werknemers zijn er genoeg op het moment
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar banen vandaar de hoge werkloosheid.
Was de vraag naar werknemers er meer dan was de werkloosheid een stukken minder,even als gedwongen ontslagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar banen anders was er minder werkloosheid, totale werkgelegenheid is er nooit, er zullen altijd mensen blijven die niet kunnen, of willen werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan waar je kijkt. In de bouw zijn er banen over. In de administratie zijn er werknemers over.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 in de zorg zijn ook banen genoeg
anneliez
12 jaar geleden
Daar ook ja, maar werd n beetje veel om alle banen te gaan noemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, als je nu technisch personeel zoekt dan zul je ze haast uit de schoolbanken moeten plukken ;)
Het verschilt inderdaad per sector. Zo heb ik begrepen dat de banenmarkt binnen de marketingsector op zijn gat ligt. Er is dan weinig vraag naar adviseurs maar juist meer naar sales mensen om weer met goede ideeen te komen en contact te maken met nieuwe klanten. Dus..sector afhankelijk..al vraag ik mij af wat 2012 weer gaat brengen na de nota ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als voorbeeld de marketing in de IT gerelateerde bedrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding