kan er zowel bij oude werkgever ( waar ik op dat moment niet meer werkzaam was maar een loonvordering heb)en bij het uwv loonbeslagworden gelegd ?

er is loonbeslag gelegd bij mijn oude werkgever. op het moment van loonbeslag was ik daar niet meer werkzaam al sinds 2 maanden. ik heb nog wel een rechtszaak tegen deze werkgever ivm loonvordering. vervolgens is er beslag gelegd op de uitkering. mag dat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tuurelijk mag dat. Schuldeisers kunnen overal beslag leggen.
Heb wel erg in de zogeheten beslagvrije voet. Dat je toch nog iets hebt om je eten van te betalen. De Nationaal Ombudsman heeft daar meerdere adviezen over uitgebracht.