Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

alleenst ouder 2 volw kind thuis.volgen opleiding, DUO niet binnen geen inkomstenverder zelf minimum.reden kinderen niet werken medisch.wat te doen?

Toegevoegd na 6 dagen:
we hebben nog geen antw op wajong.ze wilden eerst niet in wajong.willen werken in toekomst vandaar die opleiding. van school mogen ze er niet naast werken omdat ze dan de opl niet halen.studeren kan je ook als je in bed ligt .die andere baantjes niet.dus ja ze zijn echt ziek en willen niet hun hele leven niet werken.en ik wil hun die kans geven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
942
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is nu de vraag?????????????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp de vraag ook niet. Ik lees korte kreten zonder werkwoorden; als je er zinnen van maakt is het wat duidelijker!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bellen met de IB groep, en vragen naar de reden waarom de DUO nog niet ontvangen is.
Ik begrijp dat jouw twee volwassen kinderen niet kunnen werken, maar wel naar school gaan? hoe ernstig is die medische reden dat ze niet kunnen werken? krantenwijk, vakkenvullen oid?
Ik neem aan dat ze niet afgekeurd zijn, anders hadden ze wel Wajong gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad. Als de kinderen niet kunnen werken, waar studeren ze dan voor?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding