Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ha, die Al;

Omdat je, als je de ene veter hebt stukgetrokken, er vaak op kunt wachten tot de andere het ook begeeft. Bovendien is het meestal erg moeilijk om precies dezelfde veters als oorspronkelijk in de schoen zaten te vinden, dus dan maar alletwee vervangen. En anders als reserve bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat het wel prettig is om twee gelijke veters in je schoenen te hebben. Er zijn nogal wat verschillende te koop. Geldt eigenlijk ook voor sokken, schoudervullingen, en misschien nog wel meer dingen waar ik nu even niet op kan komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanzelfsprekend antwoord op een vanzelfsprekende vraag. +1.
Als je de volgende keer er weer een gebroken hebt , heb je die andere nog :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar die is meestal ook maar ²/³ van de lengte;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je koopt toch twee veters, een gebruik je, de andere bewaar je voor de volgende keer..doe ik ook met m'n nootjes :) als ze maar 2/3 vd lengte zijn is het misschien handig om een maatje grotere veters te kopen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Sterker nog, als je niet oplet worden ze per twee paar verkocht... ik heb nog een heel reservepaar veters in mijn la liggen terwijl ik zeker weet dat deze het wel weer een jaartje vol zullen houden. Mooi verkocht want de buit voor de schoenmaker is al weer binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat als je 1 veter zou kunnen kopen,die zeer waarschijlijk een ander vorm of tint zou hebben,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding