Kan je na bij een Albert heijn te hebben gewerkt bij een andere AH gaan werken?

Ik heb anderhalf jaar bij een Albert Heijn gewerkt en heb daar ontslag genomen. Nou wil ik solliciteren bij een andere AH in de buurt en ik vroeg me af of ik daar zou kunnen solliciteren of werken, aangezien ik bij een ander filiaal heb gewerkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Dat is geen probleem.
Als je bij het andere filiaal gewerkt hebt en er "normaal" [dus zonder problemen] bent weggegaan, zal er geen bezwaar zijn. Mogelijk kun je zelfs voordeel hieruit halen door aan een toenmalige leidinggevende te vragen een goed woordje voor je te doen.

Dus gewoon solliciteren en ondertussen contact opnemen met de vroegere chef.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+ ja hoor geen probleem.
Ik heb bij 4 AH's gewerkt zonder overplaatsing te vragen. Steeds ontslag genomen en naar een andere winkel overgestapt. Wel met goede redenen trouwens. Verhuizen bijvoorbeeld. De laatste keer was in Amersfoort. Toen die man hoorde dat ik al jaren bij AH had gewerkt ook als fulltimer smeekte hij mij zowat om in dienst te komen...al was ik te duur en te oud.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Goed advies jodokus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt plussers!