Kun je op mijn ING ook een afschrift downloaden waar je NAW gegevens bij staan vermeld?

Ik heb dit nodig om een nieuw telefoonabbonement af te sluiten alleen kan ik wel een afschrift downlaoden maar daar staan mijn NAW gegevens niet bij.
Als dat kan graag vermelden hoe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (1)

Je kunt geen afschriften downloaden, maar alleen 'platte data'. Omdat een adres kan veranderen zou je aan een transactie een datumafhankelijk adres moeten koppelen en dat vind ING lastig vermoed ik. Bovendien download je naar een wijzigbaar (Excel) bestand, dus wat de inhoud 'bewijst' voor de telefoonprovider vraag ik me af.

ALs je ipv 'downloaden' kiest voor 'afdrukken', komen de naw gegevens er wel op te staan. Eventueel kun je naar pdf printen. Een schermprint maken van je ING scherm (wel de velden afplakken waar ze niets mee te maken hebben) lijkt me ook afdoende.
paulus811