Als het zwembad 24 uur per dag open is, 7 dagen in de week in het hotel waar we nu slapen, waarom zit er dan een slot op de deur?

En wanneer maken ze het dan schoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
AWM
14 jaar geleden
Nee, nee, geen vragen van de 'leuke' internetvragenlijstjes.
Ook al heb je een zwembad gemaakt van de oorspronkelijke winkel. Verzin zelf eens een leuke vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, zelf bedacht door een maat van mij naast me op de bank.
AWM
14 jaar geleden
Maak dat de kat wijs.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=Waarom+heeft+een+tankstation+dat+24+uur+per+dag+open&meta=&rlz=1R2GGLL_nlNL329&aq=f&oq=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag de vraag staan maar heb hem niet geopend want een benzinepomp is heel wat anders als een zwembad in een hotel. Ik zweer het!

Het beste antwoord

Om het te kunnen sluiten in gevallen als griepepidemie, en ze niet genoeg personeel hebben om het zwembad in de gaten te houden.

Tevens kunnen ze besluiten de deur op slot te doen voor de nacht. Dan moet je de deur open laten maken door de portier, die dan weet dat hij het zwembad in de gaten moet houden.

Schoormaken doen ze gewoon als ze tijd hebben, en kijken ze of de werkzaamheden moeten wachten als er mensen rondlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het slot op de deur zit er op voor de gevallen dat het nodig is om het zwembad tijdelijk af te sluiten. Bijvoorbeeld als het zwembad wegens schoonmaakwerkzaamheden, of onderhoudswerkzaamheden gesloten moet worden. Hoewel de zwembadinstallatiesystemen doorgaans zijn voorzien van chloor, zoutzuur en zwavelzuur doseringen die zorgen dat het allemaal een zelfreinigende en bacteriedodend effect heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chloor genoeg in het zwembad alleen te weinig water. Amerikanen zijn echt gek geworden met chloor...
dat slot is voor werkzaamheden denk ik
en het schoonmaken doen ze gewoon tussendoor en smorgens vroeg als het heel rustig nog is
14 jaar geleden
Veiligheid eerst. in frankrijk mag moet elk zwembad omheind zijn en een speciaal deurtje dat je alleen met twee handen kunt openen (een hendel naar boven en één zijdelings) In dit geval ook kan ik me inbeelden dat een permanente bewaking voor elk hotel te duur uitvalt en de reputatie van een hotel onnoemelijk veel schade aangericht wordt bij om het even ongeval . In dit geval is het eigenlijlk dommetjes van de hoteldirectie te afficheren 24 op 24. beter dan van 8 tot 20.00 uur kinderen allen met begeleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelf in een hotel gewerkt en daar hadden ze op de deur van het zwembad een soort slot waar de gasten een pasje moesten doorhalen om binnen te komen. ik weet niet of je dat bedoelt? en inderdaad, daar werd het zwembad 'smorgens vroeg rond 6 uur schoongemaakt en als er dan toevallig iemand aan het zwemmen was dan kwam de schoonmaker een uurtje later terug of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om in geval van verontreiniging in welke vorm dan ook het zwembad (tijdelijk) toch te kunnen sluiten.