Kun je bij het postkantoor, met je zakelijke giro pas, direct iets over maken naar een rekening van een bedrijf ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

De snelste manier gaat met internetbankieren als de begunstigde bij dezelfde bank een rekening heeft, anders zou ik naar een filiaal van de bank van jouw rekening gaan.
Omdat de Postbank is opgegaan in de ING bank is het postkantoor minder aan te raden.
Wat ook zou kunnen is met de pas naar een filiaal van de bank van de begunstigde gaan en daar geld op te nemen en direct te storten op de rekening van de begunstigde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een postkantoor kun je niet meer terecht voor bankactiviteiten zoals geld overmaken.
Daarvoor moet je bij een bank zijn zoals bijvoorbeeld Rabobank of ING
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@blinkertboy:
Niet lang meer.... http://www.depers.nl/opmerkelijk/588605/Laatste-postkantoor-dicht.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echter helemaal pluswaardig is dit antwoord niet, want je stelt "Bij een postkantoor kun je niet meer terecht voor bankactiviteiten zoals geld overmaken." En dat is nu bij sommigen dus nog wèl het geval. Daarnaast, ING heeft de "giropassen" overgenomen. Bij de Rabobank moet je dus niet zijn. Maar ik snap jouw punt. Gezien jouw mailtje, geen min maar ook geen plus.