Waarom zijn er in Nederland zo weinig "echte" billboards?

Hiermee bedoel ik dan van die enorme zuilen die naast de snelweg staan. In Amerika en Frankrijk zie je ze best veel.

Toegevoegd na 10 minuten:
Dit vond ik wel een leuk plaatje...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij hebben strengere richtlijnen in de ruimtelijke ordening... Huizen moeten ook een beetje bij elkaar passen, in België hoeft dat niet... Zo heeft elk land zijn eigen regels en god zij dank dat we een strenge wettelijke ruimtelijke ordening hebben... Zo lijkt het heel netjes allemaal in Nederland, zonder die vieze waardeloze en nutteloze billboards overal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Buiten de strenge richtlijnen (XiniX) is ons landje te klein.
Wij zouden niet meer te vinden zijn tussen al die grote borden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze passen nergens tussen al die verkeersborden.
amc