Een jaarbegroting opstellen is niet mogelijk?

Op dit gebruik ik een half jaar Yunoo. Alleen is het nog steeds niet mogelijk om een jaarbudget te maken. Dit is een gemiste kans. Een jaarbudget is echt noodzakelijk om goed je financieen op orde te krijgen. Wanneer komt deze mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben het met je eens, niet elke maand is gelijk qua uitgaven, denk aan afwijkende kosten die je elk kwartaal, half jaar of jaar maakt.

Hier liggen inderdaad kansen voor Yunoo, ook op gebied van rapportage waarin je alle maanden naast elkaar zet i.p.v. alleen de gehele rapportageperiode.

Mijn advies: schiet hem in via een vraag aan Ynoo, die gaan er dan wellicht mee aan de slag. Dit platform is volgens mij gericht op gebruikers, ik weet niet of dit sort verzoeken op dit platform door Yunoo opgepikt worden.