Als je 15 euro pint bij ing krijg je dan een bewijs thuis wat je hebt gepind?

Ik heb een jongeren rekening bij ing ik heb ongeveer 15 gepind kunnen mijn ouders dit dan zien?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jij rekeningafschriften krijgt dan kunnen zij dat zien, ja. Ook kan je je afschriften (en bij de bank gepinde bedragen) gewoon terugvinden bij internetbankieren. Ik heb niet naar je leeftijd gekeken in je profiel, dus ik weet niet of ze daar bij kunnen. Als ze dit kunnen, kunnen ze ook daar je dingen bekijken. Toegevoegd na 1 minuut: Met 'rekeningafschriften' bedoel ik natuurlijk papieren rekeningafschriften. Ik las m'n antwoord terug en 't leek me niet helemaal duidelijk. :)

ja daar krijg je een brief ven binnen je kunt hem verstoppen maar als hun hem eerder lezen weten ze het

Op je afschrift of op je ing sit (mijn ing) komt te staan waar en hoeveel je gepind hebt, bijna gelijk als je pint. De afschrift komt via de post.Die moeten ze dan niet openen!

Als het goed is kunnen je ouders dat niet zien. Tenzij je ouders jouw post openmaken. Eventuele afschriften moeten naar jou gestuurd worden. Zonder een machtiging van jou mag de bank ze nooit jouw financiële gegevens laten zien. Als ze jouw ouders toch je banksaldo vertellen of vertellen hoeveel je hebt opgenomen, kun je altijd een klacht indienen met beroep op de privacy. Dus als het goed is moeten je ouders dit niet kunnen zien. Toegevoegd na 2 uur: Het is fijn om te zien dat er toch nog iemand vertrouwen in mij heeft, maar helaas mijn antwoord klopt (niet meer). Zolang je nog geen 18 bent, kunnen je ouders alles zien wat je op je rekening doet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100