Ik heb als ondernemer oproepkrachten in dienst. Moet ik daarvoor de volledige werknemerspremies betalen? Geen werk, geen loon.?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op moment dat ze opgeroepen zijn ja ! Heb je oproep overeenkomsten met minimaal af te nemen uren gewerkt of niet ja . Heb je zgn nul uren overeenkomsten nee . Dan alleen de gewerkte uren . Heb je uren afgesproken en je hebt in eens geen werk ja door betalen . Minimaal 3 uur . Werkt iemand meer dan 3 maanden continu de zelfde uren met een o uren overeenkomt dan geldende uren als minimaal af te nemen . Of het moet een afgesproken ( en opgeschreven) periode zijn . Mocht je verplicht zijn uren af te nemen en je hebt er geen werk meer voor dan moet je daarvoor ontslag aan vragen bij het UWV of hoe te handelen . Doe dat op tijd de UWV werkt heel langzaam je bent eerder failliet dan dat je een antwoord ( beslissing ) vh UWV hebt . Neem bij twijfel geen personeel aan altijd goed omschreven AO's geef een maand voor afloop schriftelijk aan wat je wil ( of kan ) ook bij verlengingen . De nieuwe wetten van Lodewijk zijn ondoordacht , contraproductief , en veroorzaken extra werklozen en failliete ondernemers . Door rare kosten onduidelijkheid enz .