Hoeveel is een handgemaakte lederen hondenhalsband waard?

Hoi mensen, om meer geld te verdienen heb ik wat leer gekocht en ben ik gaan naaien. Hier is een ontzettend mooie hondenhalsband uit gekomen, zwart met blauwe stiksels. De sluiting is speciaal door mij ontworpen. Aan de ene kant zitten een heleboel ringetjes en aan de andere kant een klikhaak. Dan klik je de haak aan het ringetje, de lijn aan de grote ring en wandelen maar!

De halsband is echt heel mooi en ziet er perfect uit, en is helemaal handgemaakt. Hier was ik heel lang mee bezig. Het is echt goede kwaliteit leer en de ringetjes zullen echt niet zomaar losgaan. De halsband past in principe op elke hond.

Hoeveel euro zou ik hiervoor kunnen vragen als ik deze banden wil verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een foto?
Ivana
12 jaar geleden
Ja zal er op Marktplaats toch ook een foto bij moeten zetten!
Met foto wil ik wel een oordeel vellen over de (mogelijke) prijs.

Antwoorden (1)

Een goedkope kost € 6.95 en de duurdere kosten € 50.95.
Ik denk dat je er tussenin moet gaan zitten en ze voor € 25.00 op Marktplaats zetten.
Verkoop je er dan veel dan kun je nog altijd met de prijs omhoog gaan of na tegenvallers, de prijs laten zakken.

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.hondenpenning.net/section.php/50/1/hondenhalsbanden