Een postzegel met 1 erop is momenteel 46 cent waard. Toen je postzegel in 2010 werd gedrukt was hij waarschijnlijk 44 cent waard, maar je hoeft nu niets bij te plakken. De postzegel behoudt zijn waarde bij een tariefsverhoging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Duidelijke antwoord!
Ik heb ze gewoon als 46 eurocent gebruikt. Kan volgens mij niet gecontroleerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er 1 opstaat, kun je 'm gebruiken voor alle standaardzendingen - vroeger was dat 46 cent, en als de portokosten dan verhoogd werden, moest je weer 2 cent bij gaan plakken bijvoorbeeld. Als de portokosten nu omhooggaan, kun je nog steeds die 1-zegel gebruiken (en nu wachten we af of de portokosten nog steeds elk jaar stijgen...).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger (2010) kwam het overeen met de basisfrankeerwaarde van 44 cent. Nu in 2011 is dat 46 cent.