Wat is nu de goedkoopste supermarkt volgens de consumenten gids?

En kan ik deze informatie ook vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
ronron1212
12 jaar geleden
?

Het beste antwoord

Volgens de Consumentenbond kun je voor de A-merken het best naar Nettorama en Hoogvliet gaan.

Daar bent u 4 tot 6% goedkoper uit dan gemiddeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat is goedkoop? Lidl en Aldi zijn ook goedkoop maar voor A merkartikelen kan je beter de nettorama of de jumbo opzoeken. Maar daar is het vlees weer duurder dan bij de c1000 en de AH is weer beter in de huismerken, maar onthoud de meeste c merken (euroshopper, aldi pindakaas bv.)komen uit de fabrieken waar ook de huismerken worden gemaakt, Volgens mij is het goedkoopste om meestal 2 of 3 winkels te bezoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens onderzoek van de Consumentenbond is Jumbo voor A-merken de goedkoopste supermarktketen, die in het hele land zit.
Voor de wijze van onderzoek, en de vergelijking met andere onderzoeken en bronnen, dus de mate van betrouwbaarheid, lees de consumentengids februari 2011. Zie bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Colruyt; steeds de laagste prijzen. Indien u ergens lagere prijzen heeft gezien kan u de rode telefoon bellen en betalen wij u het verschil terug.
Bronnen: