als ik wil betalen met ideal en ik vul alles in staat dit erGeen contract bekend of (nog) niet geactiveerd???? ik gebruik ASN Bank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u zich aangemeld bij uw bank voor internetbankieren?

Antwoorden (1)

Als je normaal gesproken wel gewoon met IDeal kunt betalen en je maakt gebruik van ASN online bankieren, dan moet het normaal gesproken gewoon kunnen. Lukt het niet dan is er iets mis met het Idealcontract dat de webwinkel met de organisatie heeft dat Ideal regelt. Voor info over IDeal zie http://nl.wikipedia.org/wiki/IDEAL en dan kun jij er niets aan doen. Kan zijn dat de webwinkel de rekening niet heeft betaald aan de intermediair die Ideal verzorgd, maar kan ook dat de Intermediair zijn zaakjes met Ideal niet goed geregeld heeft. In elk geval zou ik dan erg terughoudend zijn om nog zaken met de betreffende webwinkel te doen.
Het kan natuurlijk ook gewoon een storing zijn. In dat geval werkt het misschien op een later tijdstip wel gewoon weer.