Wie kan mij op weg helpen met een tegemoetkomin? (Studiefinanciering)

Hallo,

Ik doe de havo, (Volwassenen opleiding)
Ik kan een studenten tegemoet koming aanvragen, hier zou ik dan rond de 80 euro per maand krijgen, een soort studie financiering dus. Wie kan mij hier een beetje mee op weg helpen om dit aan te vragen etc...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

www.ib-groep.nl

Hier kun je alles vinden over studiefinanciering etc. Mocht je er niet uitkomen kun je altijd bellen:

En anders kun je een van de hoofdkantoren bezoeken. Onder andere in Eindhoven en Nijmegen.