Van wie is het geld op de A2?

Gisteren lag er een open geldkoffer op de A2. De afgelopen tijd zijn ook twee filialen van Brinks overvallen. Wie wordt er gedupeerd door dit verloren geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoewel veel van het geld (zie bron) weer terug is bij de geldloper, vrees ik dat het antwoord op deze vraag "jij en ik zei de gek" moet zijn. Komen ze geld tekort, dan gooien ze plompverloren de eerst de beste belasting omhoog. De crimineel die gepakt wordt voor de overvallen en na twee weken cel weer op straat staat, lacht eens extra hard in zijn vuistje, want van een kale kip (uitkeringstrekker) kun je immers niet plukken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geld was van een bank, bestemd voor de vulling van geldautomaten. Dan kunnen de mensen die het geld hebben opgeraapt nog raar opkijken als ze het geld proberen uit te geven, want dan zijn de nummers bekend.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat ze bij AH de nummer controleren....
Dat geld was voor een deel van mij! Belastinggeld.