Een Dtpér/illustrator wil graag dichterbij huis werken ( omg Utrecht) Waar kan hij vandaag de dag nog met succes een baan vinden?

Hij moet nu ongelooflijk veel ritten maken met de auto omdat hij ook nog eens twee kinderen heeft die ook weer in andere plaatsen wonen, dus een hoop heen en weer gerij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DTP werk kan vaak ook thuis/op afstand gebeuren.
Maak een afspraak om een paar dagen per week thuis te werken en je probleem is een stuk kleiner geworden zonder dat je van baan hoeft te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AdrieK, dit is een goed antwoord!!

Het beste antwoord

Check de volgende site's:

www.indeed.nl
www.google.nl vul in dtp er gezocht met plaatsnaam
www.linkedin.nl link je profiel met familie, vrienden, colllega's en oud collega's. Geef aan dat je op zoek bent naar een baan in de buurt.

Probeer in je omgeving rond te rijden en namen van bedrijven op te schrijven. Check hun website en houd deze in de gaten.

Ik heb ook een linkedin pagina aangemaakt en met mond tot mond reclame kom je heel ver!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

tegenwoordig weinig, wees blij met de baan die je al hebt.
er zijn ook mensen die helemaal geen werk kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zoek naar een baan? Op Trovit, de grootste zoekmachine voor vacatures, vind je alle dtp indesign photoshop illustrator banen in Nederland.