Hoe kan ik aandelen kopen van een voetbalclub uit het buitenland?

Het gaat om een turkse voetbalclub.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Door bijv via de internetsite van de club te zoeken naar de juiste contactpersoon. Deze kan jou doorverwijzen naar de afdeling financien. Maar laat je eerst goed voorlichten door je bank of je er wel verstandig aan doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Turkse club.
Kijk op de officiële pagina van de voetbalclub waar je in wil investeren. En neem contact met hun er zullen vast wel nummers staan of een manier om in contact te kunnen komen. Als je het dan nog niet kon vinden ga dan naar de stadion en vraag om een afspraakje ze zullen vast geïnteresseerd zijn als je laat merken dat je ze wil gaan sponsoren.

Maar ik zou zelf nog even wachten de clubs in Turkije hebben nu niet echt een goeie tijd