Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verdien ik wat meer geld?

Ik ben nu 16 en zit op school een kleine 34 uur per week, ik werk ook nog daarbij maar dat schiet niet echt op 130 EURO/Maand.
En dan nog kledinggeld maar dat is elke maand op.
Is er nog iets waarmee je met niet te veel tijd iets leuks bij kan verdienen 50 a 70 euro.
Het liefst van huis uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt vast een talent wat je kunt inzetten. Vanaf mijn 14e heb ik me bezig gehouden met webdesign, dat langzaam uitgebreid met en verschoven naar grafisch design. Ook hou ik me bezig met marketingconsultancy, dit kan buiten kantoortijden en nu ik vrij van school ben werk ik als marketing executive bij een softwarebedrijf. Werkt prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

en vakantiejob ik de grote vakantie kan leuk zijn of oude computerspelletjes verkopen.
je kan ook gewoon een rommelmarktje maken in je voortuin!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat oud speelgoed van vroeger.
bv. lego, daar speelt hij vast niet meer mee!
en een vakantiejob mag vanaf je 15 jaar!
Vanaf je 16e mag je de ochtendkrant bezorgen, heb ik ook een jaartje gedaan, vang je zo'n 300/400 euro per maand voor elke dag slechts een uurtje..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weer niet wat je voor baantje nu hebt. Maar je zou, als je het niet erg vind vroeg op te staan en buiten bezig te zijn, de ochtend krant te doen! Je verdient er echt super veel mee, en je doet het voor schooltijd (waarschijnlijk) en dan verdien je echt lekker veel!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding