hoe duur zijn gouden oorbelletjes ongeveer?

hoeveel ben ik ongeveer aan euro,s kwijt voor gouden oorbelletje voor dochter volwassen leeftijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

bij lucardi kan je goed terecht en echt niet zo duur, ik heb ze daar gekocht voor 35 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan enorm verschillen. Zelf ga ik het liefste naar de lucardi (www.lucardi.nl) daar kan je op de site al wat rondkijken en zie je prijzen. Voor 50 euro hebben ze daar al vaak wel 14 karaat gouden oorbellen. Maar hoe meer goed je erin wilt hebben hoe duurder het vaak word... Misschien gewoon eens de site bekijken en een telefoontje erheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is afhankelijk van het gewicht, hoe fijn het afgewerkt is en hoeveel karaats..bij lucardi maar ook bij je plaatselijke juwelier kun je voor een redelijk bedrag leuke oorbellen kopen suc6