Wat zie je op factuur creditcard aankoop via Ebay?

Ik wil iets kopen via Ebay, en wil dit betalen met een creditcard. Wat komt er op de factuur te staan? De naam van het product of de naam van de persoon? Ik wil namelijk dat mijn aankoop een verrassing blijft voor de rest van het gezin. Dus dat ze er niet via de post erachter kunnen komen. Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat de naam van de verkoper/bedrijf van de verkoper erop komt te staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak komt de afrekening pas als je het kado al binnen hebt
Ligt er ook aan waar je het op ziet internet bankieren?
papieren afschrift ?
anders moet je wellicht even een paar dagen de pinrekmachine wegmoffelen

Tenzij je echt iets uit het buitenland hebt besteld
dan wordt het lastig
Je kan natuurlijk iemand ander vragen die een creditcard heeft hem te laten betalen en dan gelijk hem terugbetalen

maar meestal komt de naam van de persoon er te staan of van het bedrijf maar niet wat je gekocht hebt