Gereserveerd bedrag ING nog steeds niet weg na 3 dagen is dit normaal en is het al van mijn saldo afgetrokken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het bedrag is al in mindering gebracht op je totaal.
Zodat je niet denkt meer geld te hebben :-)
Wees maar niet bang, het geld wordt wel degelijk verwerkt !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je weet wat je saldo was voordat je het bedrag overmaakte, kun je uitrekenen of je geld er al af is. En waarom bel je niet even met ING. Ze kunnen je daar vast wel uitleggen hoe het zit. Ik weet dat je

Toegevoegd na 52 seconden:
Ik weet dat ze ongeveer een week geleden een storing hebben gehad in het systeem. Misschien is dit nog een gevolg ervan. Gewoon melden, dan kunnen ze het daar ook uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ING is overgegaan op een andere pinbetalingverwerker. Daarom is er nu (langer) sprake van reserveringen, d.w.z. administratief nog te verwerken opnamen.
Wel is het saldo al aangepast maar de boeking moet dus nog plaatsvinden.