Hoe kan ik thuis het saldo van mijn chipkni uitlezen?

Hoe kan ik, zonder naar een chipknip oplaadpunt te moeten, het saldo van mijn chipknip uitlezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zag in een reactie dat je een pas van de ABN-AMRO hebt. Volgens de site kun je het chipknip saldo uitlezen met de e.dentifier2, het apparaatje wat je ook gebruikt voor internetbankieren.

Mocht je nog een oud apparaatje hebben, ga dan even naar de bank toe. Als het goed is kun je zo een nieuwe versie krijgen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thank you! Hiermee ben ik geholpen.

Andere antwoorden (1)

Met de cardreader van je bank?
Rabo klanten kunnen hun chipcard saldo en transacties teruglezen met hun Random Reader (die ook gebruikt om in te loggen bij internetbankieren).
Utrecht
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Hoe doe je dat dan? Want ik heb een Random Reader, maar kan zo snel niet vinden hoe het moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stopt je kaart erin, drukt op de grote oranje knop bovenaan. Dan vraagt die of je je saldo wil checken en druk je op de 'ok' knop.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, het werkt :)
Wat handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ook met de betaalpas van een ander banken dan Rabo bleek het te lukken.
Utrecht, dank voor de tip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat als ik niet bij de Rabo zit? Ik heb een ABN-pas.
Kimath
12 jaar geleden
Volgens hajete werkt dat ook.
Kimath
12 jaar geleden
Ow sorry, verkeerd gelezen. Alleen als je zo'n Random Reader van de Rabobank hebt natuurlijk. Met een ABN-pas weet ik het niet.
capthavoc
12 jaar geleden
echt handig ik wist niet dat dat kon +je