Wat is de beste energie vergelijking site!

Door de grote hoeveelheid vergelijk sites en nog grotere hoeveelheid energie aanbieders zie ik het bos niet meer! Waar ben ik nou het goedkoopste uit, want ze willen alleen maar dat je lid word en ze kunnen cashen! Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het beste is om zelf de vergelijking te doen.

Daarvoor moet je precies weten wat je verbruik per jaar is. Vervolgens bel je drie of meer willekeurige energieleveranciers. Je geeft aan in wat voor huis je woont, hoe die geïsoleerd is, wat voor c.v. ketel enz. Met hoeveel personen je woont en wat op dit moment je jaarlijks verbruik is.

Aan de hand van die gegevens krijg je een prijs door.
En dat kan enorm per leverancier verschillen.
De zogenaamd goedkope leveranciers hoeven in jouw geval helemaal niet zo goedkoop te zijn en andersom.

Vaak geven ze een goedkoop kilowatprijs, maar ze zeggen er niet bij dat het bij een bepaalde grens van verbruik duurder wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou voor de energievergelijker van de consumentenbond gaan:

Bespaar met de Energievergelijker - Consumentenbond5 jan 2011 – De vernieuwde Energievergelijker van de Consumentenbond maakt ...
www.consumentenbond.nl/.../bespaar-honderden-euros-met-de-energievergelijker/ -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
De link werkt niet (meer), maar je bedoelt waarschijnlijk deze:
http://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/woning/energieleveranciers/extra/energieprijzen-vergelijken/
mischien is yunoo.nl iets? op deze site maak je een online-huishoudboekje. je voert al je vaste lasten in. ook je energie verbruik. zij gaan dan voor jou bekijken bij welke andere leverancier jij goedkoper uit bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.energievergelijkers.com vindt je alle energievergelijkers, de beste energievergelijker staat bovenaan.