Veilig geld overmaken?

Iemand die ik niet ken woont in Finland wilt mij 3 euro overmaken, wat is de beste manier om dit veilig te doen?
Paypal? Geen idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Gewoon via de bank met een IBAN nummer overschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
En BIC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BIC is bij ons niet nodig, die komt automatisch met het IBAN.
Cryofiel
12 jaar geleden
Het gaat erom wat de Fin nodig heeft.
vanuit Finland ..
per internetbankieren is het meest voor de hand liggend. vooraf informeren of dat geld kost

en je bankreknr geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Je bedoelt BIC en IBAN.
Beste en veiligste manier is om de 3 euro te laten schieten en dus om niks te doen.

Aan het betalingsverkeer zitten kosten verbonden, die al snel boven de 3 euro uit komen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalingen tussen particulieren binnen de euro-landen zijn altijd gratis als je IBAN en BIC gebruikt. Dat is wettelijk geregeld.
Ik heb deze vraag gesteld had alleen te weinig punten.

Maar als ik VIA internetbankieren geld overmaak dan kost het me niks duss ik zeg tegen mijn bankrekening nummer en thats it
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar diegene die het geld weer van de bank haalt moet er kosten over betalen .
Tja 3 euro das nu echt wel een klein bedrag.
Als u deze perse toch zou willen en u heeft beiden paypal, zou ik paypal nemen. Oké er is een kleine kost verbonden maar dit is best wel veilig en zeer snel.