Ik heb mijn brief van de belastingen teruggave al gekregen, mijn vriend echter niet.. hij heeft t via taxonweb ook gedaan. komt t nog of is er iets?

want als er iets is mis gegaan.. waar moeten we dit gaan navragen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb net bij mijn minfin gekeken en bij mij staat het er dus al die van 2012 aanslagbiljet, bij zijn minfin dus niet.. kan dat echt zo lang duren dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,er kan een groot verschil in zitten,maar wees maar gerust komen doet die brief wel...bij uiterste twijfel kan je het plaatselijk belastingkantoor raadplegen,die verwijzen je wel verder.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plaatselijk kantoor bellen?? Nee. Gewoon 0800 0543 bellen. Daar is de belastingtelefoon voor. En wie weet de aangifte, om welke reden dan ook, uitgeworpen en dan kan de aangifte door elk willekeurig kantoor behandeld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks.. heb nog eens goed gelezen en gezocht en blijkbaar kan het inderdaad.. wel raar..