Ik heb mijn studiefinanciering en eigen geld op dezelfde rekening staan. Is er een manier waarop ik kan zien hoeveel eigen geld ik heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een sub rekening aanmaken en een automatische maandelijks overboeking van je Stufi naar die subrekening.

Stufi is namelijk over een grotere periode gelijk.

En subrekening is sowieso mogelijk bij Rabobank. ING geloof ik ook, anderen heb ik geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht is het handiger om dan een spaarrekening als subrekening te nemen: dan levert het ook nog wat op.
Ook naar een spaarrekening kun je een automatische overboeking laten doen.