Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vakantiegeld uitbetalen Randstad

Wie weet wanneer de Randstad het vakantiegeld uitbetaald? Ik werk al bijna 2 maanden niet meer voor ze maar moet mn vakantiegeld nog krijgen. Was benieuwd voordat ik ze bel. Het werk zelf was bij een kpn callcenter als dat wat uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meestal krijg je je vakantiegeld uitbetaald als je uit dienst gaat.. Dus niet te land wachten en bellen!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote kans dat het al is uitbetaald. De vorige keren heb ik dat ook gehad. Zoals hierboven al wordt gezegd betalen ze het uit als je uit dienst treed.

Aan mij is trouwens vorige week vakantiegeld uitgekeerd en vandaag sprak ik een aantal collega's en die hebben het ook vorige week ontvangen.

Je kunt het eventueel nakijken door op randstad.nl bij je loonspecificaties te kijken of gewoon even randstad bellen. Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toen ik als U.K werkte moest ik specifiek vragen om uitbetaling. Ging toen niet automatisch. Was ook bij Randstad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De standaardtijd om vakantiegeld uit te betalen, is mei, ook voor uitzendkrachten. Maar als jij zegt dat je niet meer voor ze zult werken, betalen ze het doorgaans gelijk uit, ook al is dat december bij wijze van spreken.
Kijk na op je specificaties of het vakantiegeld niet toevallig gelijk met je loon is meebetaald (dus bij elke betaling). Is dat niet het geval, dan moet je ze even bellen en vragen wanneer ze het uitbetalen, want mei is al voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding