Wat is een veilige en goedkope creditcard?

Ik wil applicaties kunnen kopen op de android market.. en die kun je alleen betalen met een creditcard.. en die heb ik niet. Welke is dan toch veilig en goedkoop in gebruik?

Aangezien je bij sommige per betaling 1 euro moet betalen, dat is dan best veel voor een app die eigenlijk €0,79 kost bijvoorbeeld..

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

De ANWB heeft ook creditcards. Goed beveiligd en niet duur. Informeer daar eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had niet het idee dat je hiervoor lid moest zijn van de ANWB. Vandaar.
De veiligste manier zijn nog altijd de prepaid-creditcards. Het werkt hetzelfde als een tegoedkaart voor je mobiel alleen in creditcardvorm. Je kan er overal op internet mee bestellen. Ik gebruik ze voortdurend. HEt voordeel is dat hier geen bijkomende kosten aan vastzitten. Check de bron even.

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou kunnen overwegen om en prepaid creditcard aan te schaffen voor online betalingen. Je kunt daar eerst een bedrag op zetten. Sommige aanbieders vragen een toeslag per aanschaf, andere een bedrag voor de kaart zelf.

Maar bedenk wel dat een "gewone"creditcard als mastercard of visa ook per jaar iets van 10 - 60 euro kost.

De ANWB creditcard kost iets van 11 euro per jaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
IN bijgaand overzicht de belangrijkste aanbieders en kenmerken. Er staat duidelijk bij (in oranje) welke aanbieders transactiekosten betalen (per betaling). Als je vaker online betalingen wilt doen kan je beter een eenmalig bedrag uitgeven voor de kaart.

Toegevoegd na 7 minuten:
In computer totaal stond er vorig jaar een artikel over de 3V prepaid visa kaart.

Toegevoegd na 11 minuten:
Over het algemeen is - denk ik - een gewone creditcard veiliger en goedkoper dan een prepaid card. Voordeel van een prepaid is dat je niet rood kunt staan en schulden maken waarbij je hoge rentes betaald. En soms is een prepaid card handig als je een buitenlandse creditcard nodig hebt om op een buitenlandse site aankopen te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gaan voor een creditcard met een cash back systeem. Dat houdt in dat je (meestal) 0,5% van je aankopen via die creditcard weer terugkrijgt in de vorm van cadeaubonnen van de uitgevende organisatie.
Anders kan je kiezen voor bedrijfscreditcards (zoals Gamma) die bij een besteding van meer dan een bepaald bedrag per jaar, gratis zijn en waarbij je cadeaubonnen krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon de Mastercard Photo nemen. Die kost maar € 17.50 per jaar en je kunt er de foto van je vriendin ofzo op laten zetten (gratis). Verder zitter er geen addertjes onder het gras en kan je via die cashback website van Mastercard vrij veel kortignen krijgen .

Al die prepaid kaarten hebben geen aankoopverzekering. Toch handig als blijkt dat je aankoop niet aankomt of kapot aankomt...

Voor de ANWB kaart moet je lid zijn van de ANWB, maakt het er niet goedkoper op denk ik.

Meer info kan je vinden via de bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef een half antwoord, omdat ik dit product niet koop.
Maar ik koop over de hele wereld en weiger een creditcard te nemen. Volgens mij moet het dus kunnen zonder.