Tot welke maand lopen de drie jaar die je extra kan bijlenen bij DUO (ib-groep)?

Ik heb vier jaar studiefinanciering gehad, en dit is het derde jaar dat ik extra bijleen (ben dus 7 jaar aan het studeren). Kan ik nu in juli en augustus ook nog extra lenen, of is juni de laatste maand? Kan het nergens vinden..
Graag met bron!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Sorry, eb helaas geen bron behalve mezelf ;-)

Ikzelf heb door omstandigheden (3 ongelukken) extra lenings-tijd gehad bij de IBG (DUO).

Wat ik zeker weet is dat je gewoon moet tellen.
Je hebt 36 maanden recht op extra bijlenen, behalve als je extra maanden aanvraagt (en ook krijgt). Dus: pak je IBG overzichten erbij: het gaat om 36 maanden, dus je moet het zo kunnen zien...

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of even bellen met de klantenservice (0505997755), zij kunnen direct zien hoeveel recht je nog hebt!