Wat is het risico als je een lening aansluit bij de DUO- IB Groep?

Hallo,

Wat is nu precies het gevaar van geld lenen bij
de DUO-IB Groep? Ik ben zelf tegen lenen.
Maar er gelden wel gunstige voorwaarden
bij het aflossen van deze lening. Dus wat is
dan het grote risico als je zo lening afsluit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Geld lenen is niet altijd slim, zoals voor dingen die kapot kunnen gaan, of '"op"raken , zoals een auto. maar voor dingen zoals een toekomst opbouwen door studie, is het wel het overwegen waard. En dan kun je beter bij DUO zijn dan bij een of ander louche kantoortjemet onoverzichtelijke voorwaarden.
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat je het later moet terugbetalen terwijl je het geld voor iets anders nodig hebt.
Verder is het gewoon investeren in je toekomst.