Je krijgt gewoon ELKE maand studiefinanciering: http://www.duo.nl/particulieren/klantenservice/betaaldata.asp
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd, ik kan me herinneren dat ik vorig jaar 1 maand geen studiefinanciering heb ontvangen en dit was toch echt in de zomer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je afschriften nog hebt of je kijkt op internetbankieren kun je dat zo nagaan maar het zou niet moeten kloppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt dit is omdat je het schoolgeld ook voor het hele jaar betaalt, en niet voor een schooljaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg elke maand stufi. Ook in de vakantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoorde ook dat je midden in de zomervakantie 1 maand niet krijgt